TEENDŐK REKLAMÁCIÓ ESETÉN
Az alábbi linken REKLAMÁCIÓK jogszabály alapján megírt pontok vannak megszerkesztve.
Cégünk tapasztalatai alapján pár pontban összeszedtük, hogy milyen lépésekre kell odafigyelni az esetleges REKLAMÁCIÓ MEGELŐZÉSE érdekében.
TIPPEK:
1. AZONNALI KONTAKT – Amennyiben valami probléma lépett fel ,vagy elakadt a szerelési munkáknál , úgy kérem hívja a 06 20 400 2532 telefonszámot. Szívesen segítünk Önnek!
2. KÜLDJÖN FÉNYKÉPET – Kérjük, amennyiben bármilyen probléma lépne fel akár a szereléssel kapcsolatosan is, kérem az alábbi e-mail címre egy rövid leírással és fényképekkel küldje el nekünk elakadása okát.wcbidet@wcbidet.hu Nagyon sok esetben könnyen megoldható esetekkel találkozunk.
3. ELLENŐRIZZE A TERMÉKET AZONNAL A MEGÉRKEZÉSE IDEJÉBEN – Ezt a pontot tartjuk a legfontosabbnak, mivel 95 %-ban törött áru reklamációjával találkozunk, miközben 50 megrendelésből 1 sérült. De mi még ezt a százalék számot is tökéletesíteni szeretnénk.
Bízom benne, hogy ezeket a pontokat elolvasva és betartva csökkenteni tudjuk a reklamációk fogadását és, hogy a WC+BIDÉ 2in1 terméket évekig szervizelés nélkül tudja majd használni.